Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 14 Ιουνίου 2015

Από την γιορτή της λήξης του Δημοτικό σχολείο Αλικιανόυ στις 12-6-2015

Το παρακάτω βιντεάκι έχει παίξει στη γιορτή λήξης την Παρασκευή στις 12 Ιουνίου του 2015 και δείχνει την πορεία των μαθητών της τελευταίας τάξης σε όλη τη σχολική τους ζωής από το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό σχολείο... με  όλη την συναισθηματική φόρτιση που μπορεί να προκαλέσει.

Ευχόμαστε σε όλα τα παιδιά να είναι τυχερά.Καλό δρόμο στο πιο συναρπαστικό ταξίδι που λέγεται ζωή. Μπροστά, σταθερά με στόχους, πείσμα, αγάπη, φαντασία για μια ζωή γεμάτη από εμπειρίες ...

Ο Νίκος Καζανζάκης έχει γράψει : 
  • Ό,τι δεν συνέβη ποτέ, είναι ό,τι δεν ποθήσαμε αρκετά.

  • Ν' αγαπάς την ευθύνη. Να λες: Εγώ, εγώ μονάχος μου έχω χρέος να σώσω τη γης. Αν δε σωθεί, εγώ φταίω...


    Καλό καλοκαίρι παιδιά  το γυμνάσιο σας περιμένει !

Ραντεβού σε 10 χρόνια στο σχολείο στις 15/6/2025, μέχρι τότε να είμαστε όλοι καλά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: